Maak een alias aan in Microsoft 365 van Argeweb

Gewijzigd op Di, 12 Mrt om 2:38 PM

Als je Microsoft 365 hebt kun je voor een bestaande gebruiker een alias aanmaken. In deze handleiding leggen we uit hoe je dat doet.

Stappenplan

  1. Log in op het Office Portal met een e-mailaccount met beheerrechten;
  2. Klik links bovenin op het blauwe vierkant en vervolgens op Beheer;
  3. Klik op Gebruikers en dan Actieve Gebruikers;
  4. Selecteer de gebruiker waar je een alias voor wilt instellen;
  5. Klik op de pagina van de gebruiker naast Gebruikersnaam/E-mail op Bewerken;
  6. Vul het gewenste alias mailadres in;
  7. Klik op Toevoegen en vervolgens Opslaan.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren