In dit artikel kunt u lezen hoe u een Vacation Message kunt aanmaken in Direct Admin.
- Zodra u bent ingelogd, kunt u onder het kopje 'E-Mail Management' op 'Vacation Messages' klikken.
- U kunt hier op 'Set Vacation Message' klikken om een nieuwe toe te voegen
- U kunt bij de optie 'Vacation Account' aangeven voor welk e-mailadres u dit wilt instellen.
- U kunt bij de optie 'Vacation Message' het bericht invullen dat de persoon zal ontvangen welke u een e-mailbericht verstuurd.
- U kunt bij de opties 'Vacation Start' en 'Vacation End' de tijden instellen dat u afwezig bent en op deze tijden wordt het automatische bericht verstuurd.
- U kunt het automatische bericht opslaan door op 'Create' te klikken.
- Vakantie bericht verwijderen
- U kunt een 'Vacation Message' verwijderen door het vinkje achter de autoresponder aan te vinken en vervolgens op 'Delete Selected' te klikken.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren