Berichtregels in OWA bij Argeweb

Gewijzigd op Di, 12 Mrt om 2:26 PM

Het is mogelijk om in de OWA (Outlook Web Access) berichtregels in te stellen zodat er een specifieke mailafhandeling plaatsvindt. In deze handleiding leggen we uit hoe je dit doet.

Stappenplan

  1. Klik rechts bovenin op het tandwiel icoontje en vervolgens op Opties;
  2. Kies in het menu links voor E-mail organiseren;
  3. Voeg een regel toe door op ‘+’ te klikken.

Mogelijkheden

  • Een nieuwe regel voor binnenkomende berichten maken.
  • Berichten van iemand naar een map verplaatsen.
  • Berichten met bepaalde woorden in het onderwerp naar een map verplaatsen.
  • Bericht dat is verzonden naar een groep naar een map verplaatsen.
  • Berichten met bepaalde woorden in de onderwerp regel verwijderen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren