Berichtregels in Outlook instellen bij Argeweb

Gewijzigd op Di, 12 Mrt om 2:20 PM

Je kunt berichtregels instellen in Outlook. In deze handleiding leggen we uit hoe je dat doet.

Berichtregels instellen

  • Ga naar Bestand en klik op de knop Regels en waarschuwingen beheren;
  • Klik op Nieuwe regel;
  • In de bovenste kolom selecteer aan welke voorwaarden een bericht moet voldoen. Je kunt meerdere selecteren;
  • In de tweede kolom kun je aangeven wat er met de berichten gedaan dient te worden;
  • Klik op OK en de berichtregel is aangemaakt. 
  • Vink eventueel aan: Voer deze regel nu uit op berichten die reeds in de huidige map aanwezig zijn en klik op OK.

Berichtregels verwijderen

  • Vink de betreffende regel aan en klik op Verwijderen;
  • De regel is verwijderd.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren