Via Mijn Argeweb kan je een overzicht opvragen van al je diensten. Eenmaal ingelogd ga je naar: Administratief -> Diensten overzicht.
Op deze pagina kan je een overzicht van je diensten opvragen. Zodra je op de knop "Genereer diensten overzicht" klikt, staat je verzoek in een wachtrij. Wanneer het document klaar is ontvang je een e-mail (op het e-mailadres welke bij ons bekend is) met hierin het document. Het overzicht zal tevens via deze pagina zichtbaar worden.
Het document kan je in .pdf (adobe reader) of in .csv (excel) openen. In het document vind je de onderstaande gegevens terug:
- Dienst
- Naam van dienst
- Eventueel aanhangende dienst (zoals webhosting pakket, e-mail hosting, etc)
- Begindatum
- Verlengdatum
- Eventueel einddatum (wanneer de dienst is opgezegd)
Mis je nog extra informatie die je wel graag wilt ontvangen dan kan je altijd contact met ons opnemen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren