Feestdagen toevoegen in Outlook 2007 - 2010 - 2013

Gewijzigd op Di, 9 Jan om 2:13 PM

In dit artikel kunt u lezen hoe u feestdagen kunt toevoegen aan uw agenda. Outlook heeft de mogelijkheid om in keer alle feestdagen toe te voegen aan uw Outlook Agenda. Wanneer u deze feestdagen toevoegt aan uw agenda, voorkomt u dat u per abuis afspraken op feestdagen maakt. U kunt deze feestdagen toevoegen aan uw agenda door de onderstaande stappen te volgen. 

Outlook 2013

  1. Klik in de linker bovenhoek op 'Bestand' en vervolgens op 'Opties'.
  2. Klik in het linkermenu op 'Agenda' en vervolgens op 'Feestdagen toevoegen'.
  3. U kunt hier 'Nederland' aanklikken en vervolgens op 'OK'.
  4. U krijgt daarna de melding dat de feestdagen zijn toegevoegd.

Outlook 2007

  1. U klikt bovenin de menubalk op 'Extra' en vervolgens op 'Opties'.
  2. U kunt hier op 'Agenda opties' klikken en daarna op 'Feestdagen toevoegen'.
  3. U kunt hier 'Nederland' aanklikken en daarna op 'Ok' klikken. U krijgt de melding dat de feestdagen aan uw agenda zijn toegevoegd.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren