In sommige gevallen kan het voorkomen dat je niet alle oude e-mail ziet of dat je mailbox traag laad wegens verkeerd ingestelde Offline cache voor een IMAP mailbox of Exchange mailbox. In dit artikel leggen we uit hoe je dit onder Outlook aanpast.
Ga onder Outlook links bovenin naar Bestand.
Klik op Accountinstellingen.
Kies vervolgens nogmaals voor Accountinstellingen...
Er komt nu een nieuw venster naar voren. Selecteer in dit venster het e-mailadres waarvoor je de waarde wilt aanpassen en klik op Wijzigen...
Je krijgt nu de Synchronisatie instellingen voor je, ga onder dit venster naar de optie Email offline houden gedurende en zet deze op de gewenste waarde. Gevolgd door op Volgende te klikken.
Klik hierna op Gereed.
De gewenste Offline Cache instelling is nu opgeslagen en is na de eerstvolgende herstart van Outlook actief.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren